FAQ
Czy Parking jest strzeżony?
Nie, parkingi na terenie Millennium Towers nie są strzeżone. Są dozorowane, czyli wjeżdżając na ich teren, zawiera się jedynie umowę najmu miejsca postojowego. Zarządca nie odpowiada za szkody. Więcej informacji dot. odpowiedzialności znajduje się w Regulaminie.
Parking jest monitorowany całodobowo, jednak należy pamiętać, że nie wszystkie strefy są objęte monitoringiem. Co więcej, zapis z monitoringu udostępniany jest wyłącznie na wniosek służb.
Ile kosztuje postój na Parkingu Wielopoziomowym?
To zależy od tego, jak długo się stoi.
Pierwsze 10 min po przejechaniu linii szlabanu jest bezpłatne.
1 h postoju kosztuje 6 zł,
postój powyżej 10 h (do max 24 h) ciągiem to koszt 60 zł.
Ile kosztuje najem miejsca postojowego?
Na Parkingu Wielopoziomowym zależy to od długości umowy najmu.
Przy umowie najmu na miesiąc – koszt najmu to 260 brutto/miesiąc
Przy umowie najmu na 6 miesięcy – koszt najmu to 230 zł brutto/miesiąc – miejsce przypisane
Przy umowę najmu na 12 miesięcy – koszt najmu to 210 zł brutto/miesiąc – miejsce przypisane
Co ważne – umowy te zawarte są na okres zamknięty i nie ma możliwości ich wcześniejszego wypowiedzenia.
Parking Naziemny – w tym momencie nie oferujemy najmu miejsc na Parkingu Naziemnym
Więcej info w Cenniku
Ceny dla klientów korporacyjnych
Ceny w cenniku dotyczą wyłącznie klientów indywidualnych. Ceny dla klientów korporacyjnych ustalane są indywidualnie, na podstawie liczby miejsc, długości okresu najmu itp.
Gdzie można wynająć miejsce postojowe?
.Na Parkingu Wielopoziomowym – posiadamy miejsca do wynajmu na poziomie 4, 5, 6, 7. Ceny abonamentów uzależnione są od wybranego poziomu oraz długości umowy.
Na Parkingu Naziemnym – obecnie nie oferujemy najmu na Parkingu Naziemnym
Gdzie znajduje się Biuro Obsługi Parkingu?
Biuro Parkingu znajduje się wbiurowcu Millennium Tower II (12 piętro), prz ul. Strzegomskiej 42 B.
Jakie są metody płatności?
Za postój godzinowy i dobowy na Parkingu Wielopoziomowym płatność należy uiścić gotówką lub kartą płatniczą w kasie automatycznej zlokalizowanej na parterze Parkingu Wielopoziomowego.
Abonament miesięczny oraz płatności na podstawie umów najmu uiszcza się przelewem na podstawie faktury VAT.
Jak podpisać umowę najmu?
Aby podpisać umowę najmu należy zapoznać się z jej wzorem oraz regulaminem, wypełnić formularz online, a następnie skontaktować się telefonicznie (nr tel. 71 355 07 53) lub mailowo (parking@descont.pl) aby umówić termin podpisania umowy i przekazania karty.
Gdzie można uiścić opłatę?
Gotówkę wpłaca się w kasie automatycznej zlokalizowanej na parterze Parkingu Wielopoziomowego. Karty płatnicze są również obsługiwane.
Abonament miesięczny oraz płatności na podstawie umów najmu uiszcza się przelewem na podstawie faktury VAT.
Czy można otrzymać fakturę VAT za parking?
Tak, po poinformowaniu Zarządcy o chęci otrzymania faktury, w ciągu 7 dni od daty na paragonie. Należy przedłożyć paragon, tylko na jego podstawie faktura zostanie wystawiona.
Czy parking posiada miejsca dla osób niepełnosprawnych?
Miejsca dla osób niepełnosprawnych nie są oznaczone na Parkingu Wielopoziomowym, ale na każdym półpoziomie znajduje się 1 takie miejsce, przy rampie. Prosimy o kontakt, jeżeli chcieliby Państwo takie miejsce wynająć.
Parking Medicover
Pacjenci korzystający z przychodni Medicover mogą zostawiać swoje samochody na poziomie 0A i 0B Parkingu Wielopoziomowego, po pobraniu biletu przy wjeździe. Na recepcji Medicover bilet należy zwalidować, tak aby przy wyjeździe opłata nie została naliczona. Czas na opuszczenie Parkingu od momentu zwalidowania biletu to 30 minut, po tym czas opłata zacznie być naliczana.
Myjnia
Na parterze Parkingu Wielopoziomowego po prawej stronie od wjazdu funkcjonuje profesjonalna myjnia ręczna „Crystal Detailing”. Wjazd na myjnię i postój na czas wykonania usługi jest bezpłatny, pod warunkiem zwalidowania pobranego przy wjeździe biletu przez pracownika Myjni.
Kontakt do myjni: 576 956 259
Czy można zarezerwować miejsce postojowe?
Jest to możliwe, pod warunkiem dostępności miejsc na Parkingach. Zapraszamy do kontaktu mailowego/telefonicznego.
Posiadam foodtruck i jestem zainteresowany współpracą.
Współpracujemy z foodtruckami, aby zapewnić najemcom biurowców Millennium Towers różnorodną ofertę gastronomiczną. Zapraszamy do kontaktu, aby ustalić warunki współpracy.
Gdzie można zaparkować rower/skuter/motocykl/hulajnogę?
Na terenie Parkingu Wielopoziomowego zlokalizowane są boksy rowerowe/dla hulajnóg, z wejściem na kod lub kartę – i boksy te przeznaczone są tylko i wyłącznie dla pracowników firm, które te boksy wynajmują. Ogólnodostępne stojaki rowerowe znajdują się w kilku miejscach na Parkingu Naziemnym. Jeśli nie ma w nich miejsca, należy opuścić teren Millennium Towers, gdyż zabronione jest zostawianie i przypinanie rowerów gdziekolwiek poza boksami i stojakami.
Hulajnogi zostawić można wyłącznie w boksie rowerowym, nie ma możliwości zaparkowania hulajnogi na Parkingu Naziemnym.
Jeśli chodzi o motocykle i skutery to ich zaparkowanie możliwe jest tylko na wynajętym miejscu na Parkingu Naziemnym.
Skąd mogę pobrać regulamin?
Regulamin dostępny jest w zakładce Rezerwacja Online, jest również wywieszony przy wjeździe na Parking Wielopoziomowy oraz obok kasy automatycznej na poziomie 0A Parkingu.
Gdzie usytuowane są miejsca dla gości?
Miejsca dla gości mieszczą się na poziomie 0A i 0B Parkingu Wielopoziomowego. Są to miejsca nieoznaczone tabliczką.
Karty abonamentowe – kiedy wydawane, ile kosztują, co w przypadku zgubienia
Karty abonamentowe do abonamentów miesięcznych oraz umów najmu wydawane są w momencie podpisania dokumentów w Biurze Parkingu, i zaprogramowane są na konkretny okres czasu. Wydanie karty wiąże się z jednorazową opłatą 10 zł brutto, doliczaną do pierwszej faktury.
W przypadku zapomnienia lub zagubienia karty, wjeżdżający na Parking jest traktowany jako osoba nieposiadająca karty abonamentowej – należy pobrać bilet i przy wyjeździe opłacić go wg Cennika.
Aby zamówić duplikat karty należy zgłosić takie zapotrzebowanie w Biurze Parkingu, duplikat karty wydawany jest za opłatą zgodnie z Cennikiem.
Jak uzyskać pomoc w przypadku problemów?
W razie napotkania problemów z korzystaniem z Parkingu należy skontaktować się z Ochroną Biurowców Millennium Towers poprzez domofon na terminalu wjazdowym i wyjazdowym na Parkingach. Biuro Parkingu jest również do dyspozycji, w godzinach pracy.
Niezwykle istotne jest to, aby przekazać obsłudze komunikat, który wyświetli się na terminalu przy wjeździe/wyjeździe.
Czy wysokie auto może wjechać na teren parkingu?
Na Parking Wielopoziomowy wjechać mogą wyłącznie samochody osobowe, o wysokości nieprzekraczającej 1,9 m (wliczając w to anteny, bagażniki dachowe itp.)
Na Parking Naziemny wjechać mogą pojazdy wyższe niż 1,9 m.